Regulamin
Regulamin rezerwacji i sprzedaży konsultacji
oraz dostarczania newslettera
§1. Postanowienia wstępne
- Regulamin określa warunki umów w zakresie realizacji konsultacji i innych usług świadczonych online oraz dostarczania Newslettera, w szczególności prawa i obowiązki stron umowy tj. Sprzedawcy i Klienta lub Użytkownika newslettera.
- Każdy Klient i Użytkownik newslettera jest zobowiązany zapoznać się i zaakceptować warunki określone Regulaminem przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą.
§2. Definicje
Użyte w Regulaminie definicje należy rozumieć następująco:
- Sprzedawca – Agnieszka Rogala siedziba firmy : Tum 1 A 99-122 Góra Św. Małgorzaty . NIP 7262368621
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która korzysta z usług i funkcjonalności Strony internetowej, a w szczególności dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu na Stronie internetowej w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna dokonująca zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (określonego w CEIDG).
- Użytkownik – osoba fizyczna dokonująca zapisu na Newsletter, a tym samym zawierająca ze Sprzedawcą umowę o jego dostarczanie.
- Strona internetowa – serwis internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem: https://agarogala.pl/
- Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca na przechowywanie i dostęp do danych w postaci cyfrowej lub inne formy interakcji za pomocą danych cyfrowych
- Konsultacje, Sesje terapeutyczne – usługa świadczona przez Sprzedawcę w formie spotkania online lub rozmowy telefonicznej.
- Newsletter – treści cyfrowe dostarczane do osób, które dokonały zapisu za pomocą formularza zapisu zamieszczonego na Stronie internetowej. Zawartość Newslettera obejmuje również tzw. lead magnet (prezent za zapis), który jest jednorazowo dostarczony Użytkownikowi po zapisie na Newsletter.
- Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Konsumenta w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub w celu korzystania z nich.
- Formularz zapisu – formularz dostępny na Stronie internetowej umożliwiający zawarcie umowy o dostarczenie Newslettera.
- Formularz kontaktowy – formularz dostępny na Stronie internetowej umożliwiający kontakt m.in.: w celu umówienia Konsultacji, ze Sprzedawcą.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą e-mail i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
- Umowa – umowa zawarta na odległość z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (np. za pośrednictwem poczty email), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
§3. Kontakt ze Sprzedawcą
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w szczególności:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: kontakt@agarogala.pl
- pisemnie na adres: Tum 1 A 99-122 Góra Św. Małgorzaty
- telefonicznie pod numerem: 693152501 w godz. 8:30-13:30 w dni robocze.
- poprzez wiadomości prywatne w aplikacji Instagram lub Facebook poprzez oficjalne konto firmowe: odpowiednio https://www.instagram.com/aga_rogala.pl/ oraz https://www.facebook.com/agarogalapl/
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: MBank 61 1140 2004 0000 3302 8225 8448
§4. Środowisko cyfrowe Klienta
- Do korzystania ze Strony internetowej oraz składania zamówień i korzystania z Produktów, Usług cyfrowych i Konsultacji oraz Sesji Terapeutycznych niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet, systemem operacyjnym i przeglądarką internetową, umożliwiające przeglądanie stron internetowych,
- przeglądarka plików pdf, word, excel,
- aktywny adres poczty elektronicznej (e-mail),
- w przypadku niektórych Produktów cyfrowych oraz usług (np. webinarów na żywo, konsultacji online) może być wymagane zainstalowanie dodatkowego oprogramowania lub skorzystanie z zewnętrznej aplikacji (np. Zoom lub innych aplikacji do webinarów i spotkań online), o czym Sprzedawca poinformuje Klienta przed dokonaniem zakupu, umieszczając tę informację w opisie Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej.
- Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne, by zapewnić Klientowi bezpieczny dostęp do Strony internetowej i oraz korzystanie z Produktów, Usług cyfrowych oraz Konsultacji , a w szczególności środki uniemożliwiające dostęp i modyfikację danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Sprzedawcy przysługuje prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu Strony internetowej, niezbędnej dla planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania. W przypadku planowanej przerwy Klienci zostaną o tym wyraźnie powiadomieni na Stronie internetowej.
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Strony internetowej spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem używanym przez Klienta.
§5. Newsletter oraz pozostałe nieodpłatne treści i usługi cyfrowe
- Sprzedawca za pomocą Strony internetowej dostarcza płatne Produkty cyfrowe, a także nieodpłatne Produkty (treści) cyfrowe i Usługi cyfrowe.
- Dostępne są m.in. następujące nieodpłatne Produkty i Usługi cyfrowe:
- umożliwienie Klientowi przeglądania treści na Stronie internetowej oraz korzystania z wyszukiwarki treści (usługa cyfrowa),
- dostarczanie Newslettera oraz tzw. prezentu za zapis (produkt cyfrowy).
- W celu otrzymywania Newslettera należy podjąć następujące kroki:
- wypełnić formularz zapisu na Newsletter;
- wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w celu wysyłki Newslettera obejmującego marketing bezpośredni produktów i usług cyfrowych Sprzedawcy;
- zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptować jego warunki oraz dokonać zapisu, klikając przycisk „Zapisz”;
- następnie odszukać wiadomość email od Sprzedawcy wysłaną na adres podany w formularzu zapisu i kliknąć przycisk potwierdzający zapis na Newsletter.
- Pierwszy Newsletter wraz z prezentem za zapiszostanie dostarczony niezwłocznie po wykonaniu przez Użytkownika newslettera czynności określonych w poprzednim punkcie. Kolejne Newslettery będą dostarczane przez Sprzedawcę z częstotliwością określoną w opisie Newslettera zmieszczonym na Stronie internetowej.
- Umowa o dostarczanie Newslettera jest zawierana na czas nieokreślony i może zostać wypowiedziana w każdej chwili ze skutkiem natychmiastowym. Umowę można rozwiązać poprzez wypisanie się wg instrukcji zawartej w każdym Newsletterze lub wysyłając stosowne żądanie do Sprzedawcy na adres email lub pisemnie na adres podany w §3 Regulaminu.
§6. Zasady rezerwacji i zmawiania Konsultacji
- Sprzedawca za pośrednictwem Strony internetowej lub wiadomości email umożliwia zawarcie umowy na przeprowadzenie Konsultacji lub Sesji online.
- Szczegóły Konsultacji i Sesji online, w tym ich zakres oraz czas trwania, Sprzedawca określa w opisie Konsultacji zamieszczonym na Stronie internetowej oraz w wiadomości email wysyłanej Klientowi, który wyśle Zamówienie w wiadomości email.
- Konsultacje i Sesje online są realizowane w dni robocze wskazane przez Sprzedawcę przed zawarciem umowy z Klientem. Klient może wybrać odpowiadający mu termin za pomocą grafiku udostępnionego mu przez Sprzedawcę.
- Składanie Zamówień możliwe jest poprzez formularz kontaktowy lub wiadomość email, na który Sprzedawca odpowiada w dni pracujące.
- W odpowiedzi na Zamówienie Sprzedawca prześle Klientowi w wiadomości email na adres podany w Zamówieniu, w którym znajdować się będą następujące informacje:
- o dostępnych terminach realizacji Konsultacji i/lub Sesji online,
- link do niniejszego Regulaminu,
- informację o numerze konta do płatności,
- oraz pytanie o zgodę na świadczenie usługi przed upływem terminu prawa odstąpienia od umowy, co oznacza, że utraci prawo odstąpienia od umowy po wykonaniu usługi przez Sprzedawcę.
- W chwili opłacenia Zamówienia przez Klienta na wskazany w potwierdzeniu zamówienia numer konta bankowego Sprzedawcy zostaje zawarta umowa.
- Sprzedawca prześle potwierdzenie zawarcia Umowy, wysyłając Klientowi wiadomość email zawierającą treść Regulaminu z chwili zawarcia umowy na trwałym nośniku.
- Konsultacje i Sesje online są świadczone w języku polskim.
- Klient może zmienić termin Konsultacji lub Sesji online nie później niż na 4 dni przed terminem potwierdzonej Konsultacji lub Sesji online.
- Nieobecność Klienta lub delegowanego przez niego uczestnika w potwierdzonym terminie Konsultacji lub Sesji online nie uprawnia Klienta do nieopłacenia Zamówienia ani do zwrotu płatności, jeśli jej wcześniej dokonał. Nie dotyczy to sytuacji, gdy Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, skutecznie odstąpił od Umowy lub gdy doszło do skutecznego rozwiązania Umowy.
§7. Ceny oraz metody płatności
- Ceny Konsultacji oraz Sesji są określone w ich opisach dostępnych na Stronie internetowej.
- Wszystkie ceny na Stronie internetowej i są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto.
- Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania cen na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Konsultacjach oraz Sesjach terapeutycznych w momencie złożenia Zamówienia przez Klienta zgodnie z procedurą opisaną w §6 Regulaminu.
- Cena za Konsultacje i Sesje jest całkowitą kwotą do zapłaty przez Klienta a Klient jest informowany o niej w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli przystąpienia do Umowy.
- Klient za swoje zamówienie może zapłacić, wybierając jedną z następujących metod płatności:
- płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
- przelewy elektroniczne,
- płatności mobilne, w tym blik,
- Szczegółowe informacje na temat dostępnych metod płatności za Konsultacje i Sesje online znajdują się w Formularzu zamówienia oraz wiadomości email.
- Klient zawierając Umowę ze Sprzedawcą, wyraża zgodę na przesyłanie faktur oraz ich korekt drogą elektroniczną na adres email podany w Formularzu zamówienia lub wiadomości email wysłanej do Sprzedawcy.
§9. Reklamacja
(Odpowiedzialność za niezgodność świadczenia z umową)
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Konsumentowi i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta treść lub Usługę zgodne z umową (tzw. rękojmia konsumencka).
- Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta stwierdzi niezgodność z umową, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną niezgodnością (złożenie reklamacji).
- Klient składa reklamację w formie pisemnej lub drogą emailową na adres podany w §3 Regulaminu.
- Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, opis, czego dotyczy reklamacja oraz żądania z nią związane. W przypadku niekompletnych informacji Sprzedawca wezwie Klienta do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od otrzymania wezwania z pouczeniem, że nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.
- Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to 14 dni od daty prawidłowo złożonej reklamacji do Sprzedawcy.
- Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedającego.
- W przypadku, gdy Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne rzeczy (na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego).
§11. Prawo odstąpienia od umowy
- Klient, będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę na odległość, może odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do:
- umów o świadczenie usług, za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
- W celu odstąpienia od umowy, która nie obejmuje sytuacji wymienionych w poprzednim punkcie, Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien poinformować Sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w formie pisma wysłanego pocztą elektroniczną lub pocztą na adres podany w §3 Regulaminu.
- Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać w tym celu z wzoru umieszczonego w załączniku pod niniejszym Regulaminem. Nie jest to jednak obowiązkowe.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczenie treści lub Usługi cyfrowej Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta są zobowiązani zaprzestać korzystania z treści lub Usługi cyfrowej oraz udostępniania ich osobom trzecim.
§12. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów konsumenckich
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na odległość na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- W sytuacji, gdyby podjęte postępowanie mediacyjne nie przyniosło skutku lub strony nie zdecydowały się na nie, a Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, sądem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z taką umową jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl
§13. Prawa autorskie
- Treści cyfrowe dostępne na Stronie internetowej, a w szczególności materiały wchodzące w skład Produktów cyfrowych i Usług cyfrowych, są utworami i są objęte ochroną prawa autorskiego, a prawa te przysługują Sprzedawcy lub osobom z nim współpracującym, a które udzieliły Sprzedawcy odpowiednich licencji.
- Klient może korzystać z zakupionych Produktów cyfrowych oraz innych treści dostępnych na Stronie internetowej na zasadzie dozwolonego użytku prywatnego. To oznacza, że Klient oraz użytkownicy Strony internetowej mogą z nich korzystać tylko i wyłącznie na własne potrzeby, w tym także prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, z zastrzeżeniem, że nabywca nie jest uprawniony do udostępniania ich osobom trzecim jako własnego produktu lub usługi (odpłatnie lub nieodpłatnie).
- Klient zainteresowany szerszym wykorzystaniem ww. treści oraz zakupionych Produktów lub Usług powinien skontaktować się ze Sprzedawcą i podjąć indywidualne negocjacje.
- Nieuprawnione rozpowszechnianie ww. treści skutkować może odpowiedzialnością cywilną i karną.
§14. Dane osobowe i pliki Cookies
- Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://agarogala.pl/polityka-prywatnosci/
§16. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany obowiązują z dniem publikacji nowego regulaminu. Zmiany nie dotyczą umów zawartych przed wprowadzeniem zmian w Regulaminie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawy Prawa konsumenta, Kodeksu cywilnego; Prawa przedsiębiorców; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
- Regulamin ma zastosowanie do umów zawartych od dnia 24.02.2023 r.
WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY NA ODLEGŁOŚĆ KLIK